Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 22 Jan 2024 14:51:02 +0200

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu 
projekteerimistingimuste taotlust nr 2411002/00128 aadressile Harju maakond, 
Jõelähtme vald, Iru küla, 1 Tallinn-Narva tee// Maardu raudteejaam 1// 
Liivamäe küla, tee// Loo alevik, Nehatu tee// Nehatu küla, Ülemiste-Maardu 
5,5-6,8 km, Harju maakond, Jõelähtme vald, Liivamäe küla, Maardu 
raudteejaam, Harju maakond, Jõelähtme vald, Liivamäe küla, Maardu 
raudteejaam, Harju maakond, Jõelähtme vald, Liivamäe küla, Maardu 
raudteejaam// Maardu linn, Harju maakond, Jõelähtme vald, Liivamäe küla, 
Maardu raudteejaam, Harju maakond, Jõelähtme vald, Liivamäe küla, Maardu 
raudteejaam, Harju maakond, Jõelähtme vald, Liivamäe küla, Maardu 
raudteejaam (Rööbastee nr I Maardu, Rööbastee nr 11 Maardu, Rööbastee nr 2 
Maardu, Rööbastee nr 3 Maardu, Rööbastee nr 5 Maardu, Rööbastee nr 7 Maardu, 
Rööbastee nr siire 30/32 Maardu) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palume kooskõlastada Maardu raudteejaama 
rööbasteede ümberehitamise projekteerimistingimuste eelnõu.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26865219>  (menetlus nr: 
410935), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 01.02.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (MAARJA MOKS) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister